Mental afslapning og massage

Mental afslapning og massage

Måske har du svært ved at falde i søvn om aftenen? Du føler dig stresset, der er tankemylder, som du har svært ved at give slip på. Måske vågner du for tidligt om morgenen, der ved 4-5-tiden – og så går der mylder i tankerne igen. Om dagens arbejde, om frustrationer eller bekymringer, og når du endelig falder i søvn igen, ringer vækkeuret., får du mulighed for at stresse af, og samtidig opøve metoder til selv at slappe af og få stoppet tankerne, når du skal sove.

Få standset tankemylderet

Jeg starter med at give dig en blid wellnessmassage på ryg og ben, mens du ligger på maven.

Derefter vender du dig om på ryggen, får et håndklæde over dig, og så guider jeg dig gennem en mental afslapningsøvelse, hvor du bliver guidet gennem kroppens muskler fra isse til fod. Du får hjælp til at flytte din opmærksomhed fra den rationelle hjernehalvdels tankemylder og til at mærke og fokusere på din krop. Et vigtigt skridt på  vejen til mental afslapning og til at stresse af.

Du er nu fuldstændig i ro og slapper af i din krop, tankemylderet er bremset, og du mærker din krop.
Som en sidste del af seancen guider jeg dig ud på en lille fantasirejse til et natursted, hvor du kan lide at være – et sted som du altid kan vende tilbage til, og hvor du kan slappe af og være fuldstændig dig selv.

Tips til selv at slappe af

Du får også tips til, hvordan du selv kan tage en powernap i løbet af dagen, og på den måde få ladet batterierne op ved et kvarter til en halv times afslappelse. En metode du også kan bruge til mental opladning og fokuseren, hvis du står foran en større præstation på job eller i sport.

Bad Behavior has blocked 284 access attempts in the last 7 days.